Totalul afișărilor de pagină

duminică, 16 iunie 2013

MOARTE LUMII NOASTRE...

“M-am intors de putina vreme de la parintele meu duhovnic [Ioan], fiu duhovnicesc al cuviosului Antonios [Antonie], Mitropolitul de Sisaniou & Siatistis, pe care multa lume il considera un Sfant al zilelor noastre. Parintele, care este interesat de mantuirea sufletului, evita referirile la ceea ce ne asteapta in viitor, dar, discutand despre fericitul episcop, mi-a dezvaluit cateva lucruri la care a fost martor el insusi si care demonstreaza ca, fericitul, pe langa alte harisme pe care le avea, primise mari descoperiri de la Dumnezeu. “Ne spunea mereu si de multe ori cu tristete (…) „ o mare foamete va fi in Grecia, copilul meu, mare foamete….” , si noua ne era greu sa il credem… In timpul in care era in spital, dupa ultima operatie pe care a facut-o, imediat ce l-au adus in sala, a privit la icoana lui Hristos Rastignit si a plans ca un copil mic spunand cu smerenie “cum m-ai invrednicit, Hristoase al meu, si mi-ai descoperit aceste lucuri!”, desigur ceva foarte important vazuse cu putin timp inainte… Cand l-am intrebat: “Ce ai vazut, stapane?”, cu greutate ne-a raspuns, deoarece avea probleme cu vocea: “Atunci cand va incepe raul din Siria, sa incepeti sa va rugati!” si a repetat-o de multe ori “acolo, din Siria cand va incepe…” vrand sa spuna ca dupa aceea ne va prinde si pe noi furtuna… L-am intrebat din nou: “ce altceva ai mai vazut satpane?” si ne-a spus “ o sa va spun dupa aceea”, dar dupa aceea a adormit…..” Aceasta a fost desigur voia Domnului… http://deveghepatriei.wordpress.com/2012/10/15/sa-nu-spunem-pe-urma-ca-nu-am-fost-avertizati-episcopul-grec-antonie-parintele-a-murit-in-anul-2005-o-mare-foamete-va-fi-in-grecia-atunci-cand-va-incepe-raul-din-siria-sa-incepeti-sa-va-r/"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu