Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 martie 2011

Campania antiromaneasca “Asta e Romania” reclamata la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării

O campanie de mai multe sute de mii de euro se deruleaza in toata tara folosindu-se de texte ofensatoare la adresa romanilor pentru a starni o reactie publicitara dar si pentru a inocula idei negative si generatoare de revolta, ceea ce ar trebui, credem noi, sa intereseze si onor SRI. Cu “gaselnite” de tipul “Romanii n-au valoare” si culori predominante negru si portocaliu, campania aduce aminte de cea lansata de Jurnalul National in decembrie 2010, sub sloganul ‘Degeaba!”. De data aceasta se pare, insa, ca este altceva, de asemenea cu un posibil substrat politic. Sub pretextul unei lansari care va avea loc pe 7 martie, sunt dispuse mesaje cu un continut in care, daca am inlocui cuvantul “romani” cu “tigani”, “unguri” sau alte nationalitati s-ar autosezisa pe loc organele statului si celebrul organism bugetofag de implementat “Corectitudinea Politica” neo-marxista, CNCD. In lipsa unei reactii normale a statului, de a-si proteja si respecta cetatenii, chiar daca sunt majoritari, cetateanul Tociu a trecut la actiune civica, solicitand pedepsirea vinovatilor, conform Legii, si incepand cu principalul responsabil, institutia care a autorizat panotajul, respectiv Primaria Capitalei, in ce priveste Bucurestiul. Este interesant de notat suma imensa folosita pentru aceasta campanie. Se pune intrebarea fireasca: oare ce “produs” se va lansa ca sa acopere aceasta cheltuiala si sa aduca si “beneficii”? In nici un caz romanilor, dupa cum se vede.Vom reveni asupra acestui subiect. Pana atunci, prezentam Sesizarea cetateanului Tociu catre CNCD si alte cateva reactii ale bloggerilor romani:
Către Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării
Nr. 1453/01.03.2011
Prin prezenta vă aduc la cunoștință faptul că, în data de 1 Martie 2011, am constatat existența unor panouri publicitare în București, care transmit mesaje ce aduc atingere demnitatii și creează o atmosferă de intimidare, degradare, umilitoare și ofensatoare, îndreptată împotriva membrilor comunității cetățenilor români de naționalitate română, astfel:
  • la intersecția b-dul Iuliu Maniu cu str. Dezrobirii, mesajele: „Românii n-au valoare” și „Românii nu sunt buni la pat”.
Consider că gravitatea expunerii acestor mesaje este mărită prin faptul că acestea nu sunt asumate, ceea ce induce privitorului ideea că respectivele mesaje au statut de adevăr general valabil, precum și faptul că mesajele sunt accesibile în egală măsură copiilor, inducandu-le sentimentul că apartenența la naționalitatea română presupune un statut de inferioritate, fapta care atrage consecințe incomensurabile asupra dezvoltării personalității și a confortului psihic ale acestora pentru tot restul vieții.
Ținând cont de cele de mai sus, vă solicit să analizați prezenta reclamație cu celeritate și să îi penalizați atât pe inițiatorii acestei campanii, cât și pe cei care au facilitat desfășurarea ei, într-un mod care să devină un element de referință pentru viitor.
Astfel, consider necesar ca rezoluția Dumneavoastră să oblige Primăria București, pe lângă amenda maximă, să finanțeze organizarea unor activități reparatorii eficiente de către organizații care au ca domeniu de activitate afirmarea identității românești, precum și să declanșeze procedurile judiciare de desființare a tuturor organismelor și firmelor care au comandat și care și-au adus aportul la desfășurarea acestei campanii.
Cu considerație,
Mihai Tociu
Cetateanul Tociu mai scrie pe blogul sau: Va suge monstrul UDMR “valoarea” românilor?
Pe când românii erau adormiţi în somnul raţiunii, “democraţia” l-a născut pe micul monstru, denumit Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, şi l-a dat UDMR-ului să-l crească.
Micul monstru a fost învăţat să se hrănească cu valoarea românilor, dar la un anumit moment cineva a anunţat pe panouri publicitare că aceasta nu mai este.
Să fie adevărat? Nici vorbă! Micul monstru nu trebuie să se teamă că va muri de inaniţie: românii mai au încă valoare, după cum se va vedea mai jos.
Integral la Tociu.ro
In aceeasi nota BadPolitics.ro observa:
“Asta e Romania” – Din ciclul “simt enorm si vaz monstrous” – Romania dupa mintea lui Soros
La inceputul acestui an a aparut un site care, nu-i asa, ne prezinta Romania asa cum este ea. Aveam nevoie de asa ceva, chiar daca la fiecare colt de strada se gaseste cate un profet care sa ne spuna cum arata Romania Reala. Partea urata cu acesti baieti este ca sunt cam tristi, melancolia lor fiind mai mult sau mai putin interesata. Tristi, dar cu foarte multi bani, avand in vedere ca au impanzit cu mesajele lor inepte panourile de publicitate stradala din Bucuresti. Site-ul, denumit sententios “Asta e Romania” (www.astaeromania.ro) este zugravit in culori inchise iar judecatile lor de valoare, care vor sa surprinda, nu-i asa, realitatea cruda, sunt exprimate putin cam vehement (http://www.astaeromania.ro/topics/). O sa spuneti ca nebuni platiti bine sunt pe toate drumurile, numai ca, de data asta s-ar putea sa fie mai mult de atat. Pentru ca Romania sa poata fi tratata ca o turma este absolut necesar sa li se repete constant oitelor cat de dramatica si fara iesire este situatia in care se afla, ca nu cumva sa ridice capul sus si sa riposteze.
Asadar, le poti inocula stari negative si le poti castiga obedienta prin tot felul de mesaje dubioase. Iata o mostra din mizeria postata pe site, evident opera unor sociopati frustrati sexuali:
Romanii nu mai au speranta
Romania nu are viitor
Romanii n-au valoare
Tinerii romani sunt superficiali
Romanii nu stiu sa se distreze
Romanii n-asculta muzica buna
Romanii nu sunt buni la pat (sic!)
Ca sa dai o aparenta de legitimitate acestui gunoi il faci oarecum interactiv, sub forma unui sondaj de opinie in care ii pui “pe romani” sa voteze aceste ineptii.
Este clar ca avem de-a face cu o campanie agresiva si de amploare impotriva romanilor pentru simplul fapt ca acesta porcarie beneficiaza de o publicitate foarte agresiva derulata prin panourile publicitare din Bucuresti. Asadar, aveam de-a face cu o campanile de culpabilizare a romanilor de multe zeci de mii de euro.
Este interesant de aflat cine ar avea atatia bani de aruncat intr-un proiect care nu aduce niciun profit material, insa poate contribui la mentinerea “starii de bine” inoculata constant romanilor prin mass-media moguloida. Site-ul cu nume profetic, sententios (www.astaeromania.ro), insa, facut cam din topor, nu ofera niciun indiciu despre autor sau proprietar (de ce oare?). Decat, poate, ca Romania lor este trista. Foarte Trista. Din fericire, nu are nimic in comun cu Romania noastra.
In aceste conditii, nu ne ramane decat sa lansam intrebarea: A cui este Romania trista zugravita colo? Cine poate pune la bataie cateva zeci de mii de euro pentru a inocula idea ca “Romania nu are viitor?”. Si, pentru ce? Si, de ce acum?
NOTA:
Exista, de asemenea, posibilitatea ca un post de radio local sa incerce sa faca o gluma sinistra “pe psihologie inversa”, dupa modelul deja brevetat de “Rom Autentic”, care a cam aruncat la gunoi o marca romanesca de traditie. Daca in acel caz, totul a fost a gluma relativ nesarata, in acest caz, credem ca s-a intins coarda putin cam mult (atat prin virulenta sentintelor cat si prin agresivitatea campaniei) si a fost depasit punctul in care se mai putea incerca o revenire cat de cat onorabila ca in cazul “Rom Autentic”.
BadPolitics

Si alti bloggeri romani se revolta in mod similar: Asta e ROMANIA LOR, nu Romania MEA!
Nu stiu cine sau de ce, dar probabil, din prea mult timp liber si prea multe frustrari acumulate a ajuns sa elucubreze in mediul virtual. Site-ul funebru astaeromania, pare site-ul unei agentii care se ocupa de cosciuge si cruci. Atat de mult negru si atat de mult portocaliu pe mine m-a pus pe ganduri…Problema mea e ca site-ul pleaca constient de la niste idei false, idei cheie pentru manipularea lor sau acelora din spatele acestui portal oribil.
Pe principiul “generalitatile au distrus natiuni” acest site aplica aceeasi strategie. Toti romanii sunt superficiali, toti romanii sunt lasi, toti romanii sunt cretini, hoti, violatori, sinucigasi etc etc etc…O pleiada de sentimente si stari negative duse la extrem. Chiar daca alegi patratul portocaliu, asa zis optimist, tot de intrebari si elucubratii negative te lovesti.
De exemplu esti invitat sa raspunzi la intrebari de genul: Nu-i asa ca romanii sunt superficiali!? Romanii sunt inapti – Tu ce crezi! Romanii nu stiu sa se distreze….
Pe acest principiu idiot poti generaliza si pe state precum SUA, Japonia, Germania sau Elvetia cu intrebari de genul:   Nu-i asa ca in America toti pustii au pistoale si sunt criminali? Nu-i asa ca in Japonia toate femeile sunt sclave si sinucigase? Nu-i asa ca in Germania toti batranii sunt pedofili?
Romania nu e doar a lor, e si Romania MEA si asta e Romania din capul LOR nu e Romania MEA! Sa facem un grup anti-campanie ca sa inteleaga lumea cine sunt adevaratii romani valorosi!
P.S.: ASTA inseamna Romania!, scrie Bogdan Daradan la Presa in Blugi.com si ofera exemplele de mai jos:
….pentru cei ce au uitat sa simta romaneste
pentru cei ce nu mai stiu sa iubeasca poezia strabunilor nostri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu